Zurich Cafe

Değerlendirme

$$

Kemal Paşa

Ücretsiz olarak işletmeyi talep edin!

İş güncellemesine ve daha fazlasına erişin.

Bu işletmeyi sahiplenin

• (7)

• pdristanbul

5.0

Eşim ve ben burada tatilde yiyecek yedik. Öğle yemeği yedik ve çok hoşumuza gitti o akşam yemeği için döndük. Öğle yemeğine bir sandviç, kolay fakat çok leziz. Akşam yemeği, deniz bas çok iyi hazırlanmış. Olağanüstü bir hizmet ve personel için şahsi özen yiyecek. Veranda almış olduğumız...

• akp_nare2019

yiyecekleri çok leziz.Özellikle karfer kebap.Servis çalışanı iyi,güler yüzlü.Bunun yanında canlı müzik var.İlerliyen saatlerde halay dahi çektik.

• Senior Johnson

1.0

Dün gece bir yiyecek için 11 herkes beraber gitti ve çok özenli hizmet aldı. Canlı müzik aleni fakat çeşitli karaoke ve dans etmelerine karar verdik. Yemekler çok güzel ve müsait fiyatlı, burada hiç bir şikayet

• Oguz Garipagaoglu

3.0

bizler Zürih otelde kaldı ve alt katta bir akşam restoranda yedik. besin iyi bir konumdur. Karidesler Tamam yapıldı fakat focaccia soğuk ve çok chewy. Etrafta mutlaka daha iyi bölgeler var fakat şayet çok bitap yada tembel olursanız başka bir yere gitmek istiyorsanız bu restoran meydana getirecek.

• Erkut Şahan

2.0

Bu restoran sıcak karşılandık. Herhangi bir sorunuz var ise, bütün garsonlar ve dürüst olmak için öneriler. Ve öğle yemeği için burada bir defa yedik iki akşam yemeği. Yemekler, tatlılar ve içecekler için çok çeşitli seçenekler var, ek olarak sipariş taze ekmek sunuluyor. Kaymakları deneyebilir dondurma hamur harcı çok...

• drmuhammet

4.0

Burada benim lansman zevk ve menü çorbalar ve çeşitli mahalli ve uluslararası yemekler çok çeşitli doluydu. Et iyi pişmiş oldu ve ben harbiden sevdim. Fransız frizleri harbiden çok iyiydi. Ve iyi huylu bir misafirperverlik. en son, fiyatlar harbiden ücret vardı. tadını çıkarın

• Gizem Kıvanç

Burada binlerce restoran var, bu yere rastlamış olduğumız için mutluyuz. Yemekler çok leziz, çalışanlamış olur frendly ve kibar. Sessiz bir sokakta, şehrin geri kalanı benzer biçimde, birazcık rahat bir ortam arıyorsanız iyi bir şehir benzer biçimde

• Hazal Kabuk

2.0

harbiden çok iyi bir hizmet olan özgün, başından benzer biçimde görünüyordu. leziz yiyecek, özellikle türk spesiyaller hazırlıyor. Ücretsiz ekmek, meyve ve çay/kahve. Akşamları canlı müzik. bizler burada 2 defa akşam yemeği otel yakın olduğundan ve her iki seferde de harikaydı.

• 767kadirk

1.0

Otelde kalıyorduk ve her vakit burada yiyecek iyi mi olacağını merak ediyordum. Burada yüksek sesle canlı müzik dinleyebilirsiniz. İlk önce cuma akşamına gittik ve birazcık alkollü içki içtik. Bir cin ve tonik, öğle ve akşam yemeklerinden sonraki gün hahah bir Türk barmen için farklı olabileceğini söylemeliyim....

• zojrub

leziz yiyecek Ve yakın aile için huzurlu Bence bu yerde akşamın keyfinı çıkarmak için iyi bir yer

Zurich Cafe Restoran Yerleri

• Rezerve Et
  • Masa Servisi
  • Bebek Koltuğu
  • Açık Alan
  • Alkol Servisi
  • İçki

Zurich Cafe, Şehzadebaşı Caddesi, Vidinli Tevfik Paşa Cad. No: 14 Laleli, Fatih, Zurich Hotel, İstanbul Türkiye adresinde. yakınında bir Dünya Mutfağı restoran. Restoranın çalışma saatleri 8:00 - 18:00. Bu sayfa aracılığıyla, Zurich Cafe yemek ortamı, Dünya Mutfağı, restoran hizmeti hakkında kullanıcı yorumlarını görebilir ve restoranla ilgili yorum puanınızı bırakabilirsiniz. yakında hangi restoranlar var?yakınlarda restoran, canlı restoranlar, en iyi restoranlar, ve Daha Fazlası için Kullanıcı Yorumları ve Önerileri. kebapçı, meyhaneler, pizza, pastane, pizzacılar, kafeler ve diğer popüler restoran türleri. Restoranların Menüsüne, Yorumlarına, İletişim bilgilerine, Konumuna, Telefon Numarasına, Harita bilgisine ve daha fazlasına bak - YummyAdvisor

Daha fazla

Bu restoran sizin mi?

İşletme bilgilerini ve daha fazlasını güncellemek için işletmenizi sahiplenin