Assos Koy Evi

Değerlendirme

31 TL / Kişi başına

Nilüfer

Ücretsiz olarak işletmeyi talep edin!

İş güncellemesine ve daha fazlasına erişin.

İşletme bilgilerini düzenle

• (6)

• Emre Akyigit

5.0

Maalesef ziyaret ettik mekanı. Benim icin önemli olan misafirlerim ile beraber gittik fakat rezil oldum. İnstagramdaki suslu fotolara kanıp karar verdim. Gercekten toplumsal medyayi iyi yönetiyorlar. Paylasilan fotolarla alakasi yok. Alt tarafi zeytin peynir getireceklerdi tam 1 saat bekledik. ancak misafirlerime ayip olmasin diye kalkip...

• Kamer Arzuman

1.0

Saygsıcaklıkz çalışanlamış olur, çok kolay bir kahvaltı ve çok kazık bir fiyat, hiç kimseye öneri etmem. Çay simit al kahvaltını yap daha iyi olur bence. harbiden söz olsun diye yazmıyom, tecrübeyi makaleyorum, pişman olmayın.

• Fatma Karaduman

Bu kuruluş tamamen adisyonu açıp paraya alma odaklı siparişlerimizin tüm bunlar eksikti fakat hesap tamamen doğruydu pişi kalmadı dediler pişinin parasını aldılar 3 benlik serpme kahvaltıya 2 tane sigara böreği 2 tane tereyağı koydular 3 benlik dediler tanrı çatşılarına pazar versin çok parası olan var ise hiç...

• sehtapy

1.0

üst üste sıkfer masalarda orta derece ve kalitesiz kahvaltı yapabileceğiniz mekandır.2 benlik kahvaltı için 150 tl ösöylediğinde lafümün tükendiği , kendimi acıdığım yerdir.

• Ozan Cansever

5.0

fotoğraflar ile mekan içinde bağ yok, hizmet orta derece. 2 adet limonata 20 dakikada gelmedi , kalktık gittik kimse de bakmadı. fotoğraflara aldanıp gitmeyin

• sukransukran

1.0

23 haziranda akrabalarım ile gittiğim kahvaltı da domates salatalık bile yoktu .. alaka ilgi sıfır idi masaya cay ve ekmek gelmesi için 4 defa söyledik bizler gidip getirin artık deyince getirdiler .. mama sandalyesini kendimiz temizlwdik pis idi.. instagram hesaplarina negatif yorum yapınca derhal sildiler..

• Basar A

Bugün gittik . İlgisiz ve çirkin huylar sergileniyor . Birşey istediğinde efsunk reaksiyon veriyorlar . Çirkin bir halde el halleriyle zorla orada tutuluyormuş benzer biçimde ,şu masaya bakın deniliyor. Verdiğin para almış olduğun hizmete değmez . Rezalet diz boyu harbiden çok sinirlendim.

• Mmutluhan

5.0

Kahvaltı oldukça orta derece. Sigara böreği, pişi, patates kızartması benzer biçimde sıcaklar soğuk değildi. Zeytinler fenaydü. Serpe kahvaltı sıralamasında mevcut domates ve salatalık gelmedi. ek olarak servis son aşama kifayetsiz. Hafta içi bulunmasına karşın sipariş verdikten sonrasında bir saate yakın bekledik. Hafta sonunu düşünemiyorum bile. Kahvaltı ücret çok...

• g_l_enk202

internette reklamlarını görüp bu mekana ziyarete gidelim dedik. 2 şahıs gittik 1 tane kahvaltı tabağı söyledim ben toktum. Garson 2 tabak getirmiş iptal ettirdim. sonrasında hesap ödemeye gittim. 25 TL kahvaltı tabağı birde 15 TL çay termosu dediler. Dedim ki çayınız ücretsiz deil mi.. Evet...

• anilyaman

5.0

Haftasonu kahvaltıya gittik dostlarımla, ortam öyle güzel ki, sanki dostunuzın evine gitmiş benzer biçimde, başka bir programımız olmasaydı akşam yemeğine kadar kalırdık :) güleryüzlü çalışanlamış olur, leziz ve bolca çeşitli bir kahvaltı. kesinlikle gitmelisiniz :)

Assos Koy Evi Restoran Yerleri

• Kredi Kartı
  • Gel-Al
  • Ücretsiz Wi-Fi

Assos Koy Evi, Nilufer Koy Mahallesi, Nilufer Hatun Cad. No:7, Bursa 16265 Türkiye adresinde. yakınında bir Yunan restoran. Restoranın çalışma saatleri 08:00 - 22:00. Bu sayfa aracılığıyla, Assos Koy Evi yemek ortamı, Yunan, restoran hizmeti hakkında kullanıcı yorumlarını görebilir ve restoranla ilgili yorum puanınızı bırakabilirsiniz. yakında hangi restoranlar var?yakınlarda restoran, canlı restoranlar, en iyi restoranlar, ve Daha Fazlası için Kullanıcı Yorumları ve Önerileri. kebapçı, meyhaneler, pizza, pastane, pizzacılar, kafeler ve diğer popüler restoran türleri. Restoranların Menüsüne, Yorumlarına, İletişim bilgilerine, Konumuna, Telefon Numarasına, Harita bilgisine ve daha fazlasına bak - YummyAdvisor