Kaleici Kebapcisi

Değerlendirme

$$

Dogu Garaji Mevkii

Ücretsiz olarak işletmeyi talep edin!

İş güncellemesine ve daha fazlasına erişin.

Bu işletmeyi sahiplenin

• (6)

• Sude Soydan

5.0

Yemekler, sunum, titizlik mükemmel.. öğlen ve akşam yiyecekleri için oldukça müsait bir Türk mutfağı restoranı

• kemal0101

bizler Denizli’den geldik bayıldık.fiyatlar menüde ne makaleyorsa o..Servis çok güzeldi..Taleti pak.Antalyanın en güzel yerinde ..öneririm..

• Daydream63373615107

1.0

Bazı yorumlara görünen o ki mutlaka harika bir mekan..Şahsen sahibini taniyorum gariban babası Azeri ıs erkekı ve çok varlıklı..Turkiyede 100 lerce insana iş veriyor..

• milngavie58

5.0

Burası KAÇININ, onlar size bir fiyat söyler sonrasında sona erdiğinde gezim ofisine şikayet etmek istediğinizde ikiye katlayın. 2 minik karides ve mini rotatif 20 pound için iyi yiyecek için ödeme umursamıyorum fakat bu korkulutu

• kevser478

1.0

dosta e güzel... Helal olsun.. bizler dostlarla geldik 4 iskender yedik salata ezme haydar falan filan bir sürü ikram yapılar.. bizler cok emnun kaldık

• Ozan Kendir

4.0

Etlerinin neyden yapıldığı belli olmayan ,paranızla REZİL olduğunuz bir mekan. yaşamımızda bu kadar orta derece bir et yemedik ,tabağımızı olduğu benzer biçimde bıraktık. 👎

• Dr. Taylan Kaya

Donner et ve patates kızartması bizlere maliyeti £35 İngiliz sterlini. Garson menü yoktu. sadece sonrasında menüleri görmüş olduk ben ordayken köşe. kocaman efsunk kazık. Her ne pahasına olursa olsun uzak durun.

• Büşra Akça

5.0

Akşam yemeğine üç İspanyol dostla gittim ve öncelikle nitelik ve hizmet için iyi fakat çok pahalı her şeydi. Şarap içmeyi göze alamayız çünkü son aşama pahalıydı. Akşam yemeğinin ortasında yemeyi bitirmeden önce, garson bizlere faturaları verdi, ne deliler bizim baskı altında hissediyorum. fakat en fenasü...

• Ilse1989

Bu akşam Kaleiçi Kebapçısı restoranında görkemli bir akşam yemeği yedik. Geleneksel Türk yiyecekleri için arıyorsanız bu restoran ziyaret etmek. Ziyarete kıymet.

• Hilem Talay

4.0

minimum iki defa bu Resturrant yiyecek yedim, leziz ve pak, servis çok iyi ve personel yardımsever, fiyat, standart ve personel çok yardımcı olacak menü ve fiyat söyleyinız. aleni bir oturma alanı ve kapalı alanda harika yazları klima.

Kaleici Kebapcisi Restoran Yerleri

• Masa Servisi
  • Açık Alan
  • Alkol Servisi

Kaleici Kebapcisi, Kasim Ozalp caddesi, Antalya 07570 Türkiye adresinde. Dogu Garaji Mevkii yakınında bir Türk restoran. Restoranın çalışma saatleri 8:00 - 18:00. Bu sayfa aracılığıyla, Kaleici Kebapcisi yemek ortamı, Türk, restoran hizmeti hakkında kullanıcı yorumlarını görebilir ve restoranla ilgili yorum puanınızı bırakabilirsiniz. yakında hangi restoranlar var?yakınlarda restoran, canlı restoranlar, en iyi restoranlar, ve Daha Fazlası için Kullanıcı Yorumları ve Önerileri. kebapçı, meyhaneler, pizza, pastane, pizzacılar, kafeler ve diğer popüler restoran türleri. Restoranların Menüsüne, Yorumlarına, İletişim bilgilerine, Konumuna, Telefon Numarasına, Harita bilgisine ve daha fazlasına bak - YummyAdvisor

Daha fazla

Bu restoran sizin mi?

İşletme bilgilerini ve daha fazlasını güncellemek için işletmenizi sahiplenin