Sushico

Değerlendirme

$$

Oran

Ücretsiz olarak işletmeyi talep edin!

İş güncellemesine ve daha fazlasına erişin.

İşletme bilgilerini düzenle

• (18)

• 344_vg_a

3.0

Temmuz 2021'de ziyaret ettiğimiz mekanda karfer sushi ve tavuk yemeği denedik. Mekan çok güzel, pak, çalışanlamış olur alakalı ve güler yüzlü. Tavuk iyiydi fakat sushi için maalesef aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Kızım ve ortak sipariş verdik...Ben ve kızım aynı görüşteyiz, 3 çeşit sushi denedik fakat lezzet sorunlu.....

• 810ranaw

Torunlarımız suşi severken 3 dönem benzer biçimde gittik. 2 uçurumım ördek yedik, 2 efsunk sushi tabağı, cajun tavuğu ve çeviri edemediğim bir başka tavuk yemeği yedik. Yetişkinlerin her birinde 2 bardak şarap vardı ve kızlarda tatlı için kızartılmış dondurma vardı. Şu an için döviz kurunun bizlere...

• 797farukz

3.0

Cin mahalli mutfagindan yemekler,suşiler icra eden isletmedir.Ahcilari ve calisanlari ilgiludir.Fiyatlari bir tık yukaridadir.

• Milli Gurme

Ben burada yiyecek yemeyi seviyorum ve ankaraya her gelisimde yeğliyorum. Menüdeki pek cok yemegi denedim ve şark mutfagi sevenler icin cok guzel bulunduğunu düşünüyorum. sadece bence servis inanılmaz yavaş. Kibar servis elemanlari kızmanizi zorlastiriyor. Fiyatlar ucuz saymaz fakat Ankarada yiyecek pahali esasen.

• mineolce

3.0

Panora alışveriş merkez bünyesindeki SushiCo'ya up uzun aradan sonrasında 09 Haziran 2018'de akşam yemeği için gittim. -Rezervasyon etkindi, tam istediğim benzer biçimde bir masa ayrılmıştı. -Dekor iyi, mekan pak, tertipli ve bakımlı idi. sadece, Uzak şark dekoru beklenmesin, çağdaş Batı dekoru. -yemek kalitesiden memnun kaldık. leziz idi. -Servis...

• Didem Temeltas

Bir sene kadar önce paket sevisten almış olduğum suşilerin malzemeleri ve ötürüsyla kendileri de çok fenaydü ve atmak zornda kalmıştık. Geçen ay uğradık ve bu drumu da aktardık, inanılmaz bir alaka yayınlandı. Şimdiki nitelik geçmiş yıllardan da daha iyi hale gelmişti. Fiyatlar yüksel fakat kıymet

• Saparbay Radzhapov

3.0

Klasik çin yemeklerinden örnekler sunan lokantadir.Sessiz,sakin bir mekanda yemeklerinizi huzurlu yersiniz.Fiyatlari düzgüsel sınırlarda bulunur.Wifisi vardir.

• Ed4508

genel anlamda paket servisi kullaniyorum.Fast food mekani benzer biçimde lokanta panoradaki .Garsonlar alakalı.Sinirsiz olan susilerden dilerseniz daha hesapliya geliyor.Diger yiyecekleri noodle da leziz.Haliyle fiyatlar yüksek

• Bruce W

3.0

Panora alışveriş merkez de yer alır ancak suşi yiyecek için gidiyorum üstüne paket de yapmış oldurıyorum garsonlar daha alakalı olsalar iyi olacak..Hafta sonları çok kalabalık hafta içi gitmekte yarar var.

• 772sehery

Maalesef çok standardını dusurmus bir isletme panorada olup da boyle kotu bir performans beklemezdim. Noodle soguk geldi adeta noodle degil makarna desek yeridir. Sushiler cok amator ve kuruydu esasen içeride uzakdoğyüce asci da goremedim. Muhtemelen donmus sekilde saklayip yiyecekleri isitip veriyorlar en azindan bizim icin...

Sushico Restoran Yerleri

• Masa Servisi
  • Yemek Teslim Hizmeti

Sushico, Kudus Caddesi, Panora AVM, Ankara Türkiye adresinde. yakınında bir Suşi restoran. Restoranın çalışma saatleri 8:00 - 18:00. Bu sayfa aracılığıyla, Sushico yemek ortamı, Suşi, restoran hizmeti hakkında kullanıcı yorumlarını görebilir ve restoranla ilgili yorum puanınızı bırakabilirsiniz. yakında hangi restoranlar var?yakınlarda restoran, canlı restoranlar, en iyi restoranlar, ve Daha Fazlası için Kullanıcı Yorumları ve Önerileri. kebapçı, meyhaneler, pizza, pastane, pizzacılar, kafeler ve diğer popüler restoran türleri. Restoranların Menüsüne, Yorumlarına, İletişim bilgilerine, Konumuna, Telefon Numarasına, Harita bilgisine ve daha fazlasına bak - YummyAdvisor