Tarihi Taş Mektep

3 yorum

Değerlendirme

$$

Ücretsiz olarak işletmeyi talep edin!

İş güncellemesine ve daha fazlasına erişin.

İşletme bilgilerini düzenle

• (2)

• Umay Abanozoglu

2.0

3 sene önceydi galiba bir ramazanda cumartesi günü reservasyon yapmış oldurıp gittik taş mektepe.öğlen ankarada yola çıktık.iftardan önce birazda beypazarını gezelim diye düşünerek.sadece ramazan olduğundan çok sakindi sokaklar iftardan önce.iftar saati yaklaştıkça gittikçe kalabalıklaştı sokaklar.bizde yavaş yavaş taş mektepe doğru yürümeye başladık.reservasyon yapmış oldurdığımız masaya oturduğumuzda derhal siparişlerimizi aldılar.iftar menümüz tarhana çorba,etli yaprak sarma,beypazarı güveç  ve 80 katlı beypazarı baklavasında oluşuyordu.en fazla güvecini beğendim.baklavayla esasen aram olmadığı için ucunda birazcık alıp arakdaşlara bıraktım kalanını.o gün iftardan hem servis hemde lezzet olarak keyif aldık.ek olarak taş mektebin mimarisi de çok güzeldi.sadece bu sene yeniden gittiğimde önce 30 dakika ismimizi listeye yazdırarak orda bekledik.çünkü sıra size geldiğinizde yoksanız yeniden listeye isminizi makalermanız gerekiyor.her neyse iki şahıs olmamıza karşın bizi 10 benlik dev gibi bir masaya oturttular her neyse yemeğimizi artık yiyebileceğimiz için çok umursamadık.sonrasında ben etli yaprak sarma ve güveç sipariş ettim.yemekler ulaştığında getirdikleri çatal kirliydi.değiştirtmek mecburiyetinde bırakıldım.sonrasında yiyecekleri tatttım. güveç eskisi kadar leziz değil .sarma ise lezzetini koruyor .bir dahaki gidişimde taş mektepe masraf miyim çok güvenilir değilim.

• Orçin Memiş

Gidenler pek bir övdü bana zamanı Taş Mektep'i. hepimiz Beypazarı'na gidersen öğlen yada akşam yemeği için kesinlikle uğra dedi. Hal bu şekilde olunca ben de efsunk bir beklenti ile gittim restorana. Restore edilmiş çok hoş zamanı bir konak benzeri binada yer ediniyor restoran. İçerinin dekorasyonunu da kim yapmış olduysa hakkını vermiş, evin zamanı dokusunu hiç bozmamış hatta ahşap malzemeler kullanarak daha da geliştirmiş. Taş Mektep ortam ve atmosfer olarak mükemmel tek kelimeyle. sadece mükemmel olduğu tek alan da bu. Kendimize güzel bir masa bulduktan sonrasında yerleşip siparişlerimizi verdik. Menüde klasik Türk kebaplarının yanında Beypazarı'na özgü yemekler de vardı. Daha önce Beypazarı'na bir çok defa geldiğimden yiyeceklerini biliyorum, yaprak sarma ile Beypazarı Güveci söyledim. Garson pek alakalı davranmadı, doğru smutsuz siparişimizi bile alamadı her şeyi iki defa tekrarlamak mecburiyetinde bırakıldık. her neyse ki yemekler gecikmedi vaktinde geldi. Yaprak sarma bana orta derece geldi. Önceki gelişlerimde başka yerlerde çok daha güzellerini yemiştim. Güveç ise kötü değildi. tekrar de burasının niçin çok övüldüğünü anlayamadım. Fiyatlar ise gezinsel bir mekan olduğundan bir miktar yüksekti.

• Balbal8689

4.0

Beypazarı'nın çağdaş çarşısında dolaşırken yiyecek yiyebileceğimiz bir yer sorduk. Yaşlı bir amca bizlere Taş Mektep'i tanım etti. "Orası belediyenin, çok güzeldir." diye de ekledi. Önce zamanı sokaklardan geçtik ve karşımıza zamanı Taş Mektep çıkıverdi. esasen adı bile insanı vakit girdabına çekiyor. Birkaç merdivenle çıktığımız sofada birfazlaca masa vardı ve tüm bunlarna yakını doluydu. Bir asma altında köşede bir masa bulduk kendimize. Sonradan öğrendik ki her zamankinden daha sakinmiş. Mektep olması amacıyla meydana getirilen iki katlı bir yapı. Bugün restoran olarak işletilen mekanda birazcık çalışan sorunsı var sayı olarak. fakat sanırım yakında çözülecek bir sıkıntı bu. Menüyü açmış olduğumızda eşim derhal Beypazarı'nın bölgesel lezzetlerini saymaya başladı ve peşinden bütün bu lezzetlerin olduğu bir fix menü bulduk ve beklemeye başladık. Öncelikle tarhana benzer biçimde fakat daha çeşnili bir çorba içtik. sonrasında güveç ve etli yaprak sarma geldi salatayla. son olarak da 80 katlı ev baklavası. emsalsiz etli yaprak sarması mükemmeldi. fakat baklava beklentimi karşılamadı. yedi gün sonu buraya rotanızı çizin ve Taş Mektep'te sarma yemeden ayrılmayın.

Tarihi Taş Mektep Restoran Yerleri

Tarihi Taş Mektep, Beypazarı 06900 Ankara Turkey adresinde. yakınında bir Köri restoran. Restoranın çalışma saatleri 8:00 - 18:00. Bu sayfa aracılığıyla, Tarihi Taş Mektep yemek ortamı, Köri, restoran hizmeti hakkında kullanıcı yorumlarını görebilir ve restoranla ilgili yorum puanınızı bırakabilirsiniz. yakında hangi restoranlar var?yakınlarda restoran, canlı restoranlar, en iyi restoranlar, ve Daha Fazlası için Kullanıcı Yorumları ve Önerileri. kebapçı, meyhaneler, pizza, pastane, pizzacılar, kafeler ve diğer popüler restoran türleri. Restoranların Menüsüne, Yorumlarına, İletişim bilgilerine, Konumuna, Telefon Numarasına, Harita bilgisine ve daha fazlasına bak - YummyAdvisor